СЕРВИСТІК КАФЕДРА
Сервистік кафедраның 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
1. Кафедраның оқу жылына арналған негізгі міндеттері
Тақырыбы: «Бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету тәсілі ретінде арнайы пәндерді оқытудағы модульдік — құзыреттілік тәсіл».
Мақсаты:— Білім беру сапасын арттыру және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
— Модульдік бағдарламаларды әзірлеу.
— Оқу-жоспарлау құжаттамасын әзірлеу және бекіту.
— Оқу және өндірістік тәжірибелерді ұйымдастыру және басқару.
— Студенттердің үлгерімі мен сабаққа қатысу нәтижелері.
— Үлгермеген студенттермен жұмыс.
— Пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру.
— Күндізгі және сырттай бөлімдерде қысқы және жазғы сессияларға дайындық.
— Сабақтарды өткізудің нысандары мен әдістерін жетілдіру.
— Колледждің тест базасын толықтыру үшін тесттер құрастыру.
— СББР (ЦОР) әзірлеу және толықтыру.
Тапсырмалар:
- Кафедраның құжаттамасын дайындау.
- Кафедраның кадрлық әлеуетін дамыту.
- Кафедраның модульдік бағдарламалар бойынша жұмысын ұйымдастыру және құру
- Күндізгі және сырттай оқу нысандарын дайындаудың барлық бағыттары бойынша мамандықтар үшін пәннің жұмыс бағдарламаларын әзірлеу және жетілдіру.
- Пәнді оқу бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың мазмұнын, нысандары мен әдістерін жетілдіру, кафедра отырыстарында осы бағыттағы мәселелерді талқылау.
- Студенттерді даярлау сапасын бақылаудың жаңа нысандарын қолдану.
- Модульдік бағдарламаларды қолдануға негізделген білім беру технологияларын оқыту процесіне енгізуді жандандыру.
- Кафедра пәндері бойынша бағалау құралдарының қорын құру және жетілдіру жөніндегі жұмысты жалғастыру.
- Студенттермен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жетілдіру.
- Алаңдарында технологиялық және өндірістік практика өтетін әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылды жалғастыру.
12.Кафедраның материалдық-техникалық базасын жақсарту бойынша жұмысты жалғастыру.
Күтілетін нәтижелер:
- Модульдік бағдарламаларды әзірлеу. ҚР БҒМ № 130 бұйрығына өзгерістер енгізілген жағдайда түзету.
- Білім алушылардың білім сапасының өсуі.
- Білім алушылардың пәндерге танымдық қызығушылығын арттыру.
- Оқушыларда бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыру үшін оқу процесінде жағдай жасау.
Кафедраның әдістемелік жұмысының бағыттары
№ р/с | Оқытушының аты-жөні | Проблемалық-әдістемелік тақырып | Қолданылатын технологиялар |
1 | Медведева Е.А. | «»Технологиялық пәндерді оқытудағы модульдік-кешенді тәсіл, оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолдана отырып, студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту». | 1.проблемалық оқыту технологиясы
2.ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту. 4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. 5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар 6.модульдік оқыту технологиясы
|
2 | Молодова К.О.
|
Практикалық оқытуда композиция заңдарын қолдану, практикалық жұмыста композицияның негізгі ұғымдарын қолдану | 1.оқытудағы әмбебап дизайн технологиялары;
2.инновациялық технологиялар; 3.модульдік технологиялар; 4.проблемалық оқыту технологиялары; 5.топтық технологиялар. |
3 | Бытикова Ж.Т. | 0508000 «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығын практикалық оқытуда жұмысшы мамандығын алу | 1.проблемалық оқыту технологиясы
2.ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту. 4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. 5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 6.модульдік оқыту технологиясы |
4 | Нупина А.Е | «Арнайы пән сабақтарында танымдық қызметті жандандыру» | 1.проблемалық оқыту технологиясы.
2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 3. модульдік оқыту технологиясы.технология |
5 | Барков Ю. О. | «Дизайн мамандығының пәндерін оқытудағы кешенді тәсіл». | 1.проблемалық оқыту технологиясы
2.ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту. 4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. 5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 6. модульдік оқыту технологиясы
|
6 | Колесникова Е.Г. | «Технологиялық пәндерді оқытудағы модульдік-кешенді тәсіл, оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолдана отырып, студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту».
|
1.проблемалық оқыту технологиясы
2.ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту. 4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. 5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 6. модульдік оқыту технологиясы |
7 | Райер М.А. | «Іскерлік ойын болашақ мамандарды белсенді оқыту әдісі ретінде» | 1.проблемалық оқыту технологиясы.
2. ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту. 4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. 5.ақпараттық-коммуникациялық оқыту |
8
|
Носакова В. В
|
«Арнайы пәндерді оқытудағы іскерлік қарым-қатынас пен сөйлеу этикетінің өзектілігі» | 1. Ақпараттық-дамыту технологиялары |
9 | Зикенова А.Н. | Техник-технологтың кәсіби қызметіндегі ИКТ | 1.проблемалық оқыту технологиясы.
2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 3.модульдік оқыту технологиясы. |
10 | Марксова Ж.М. | «Сабақта білім алушылардың танымдық және шығармашылық қызметін басқару» | 1. проблемалық оқыту технологиясы.
2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 3. модульдік оқыту технологиясы. |
11 | Шокарева Н.В. | «Шаштараз өнері және сәндік косметика мамандығы бойынша практикалық білім алу.». | 1 модульдік оқыту технологиясы.
2.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту. |
11 | Мұқият А
|
Техник-технологтың кәсіби қызметіндегі ИКТ | 1.проблемалық оқыту технологиясы.
2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 3. модульдік оқыту технологиясы |
12 | Талғатова А.Т. | Техник-технологтың кәсіби қызметіндегі ИКТ
|
1.проблемалық оқыту технологиясы.
2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. 3. модульдік оқыту технологиясы. |
13 | Шипиленко Д. В. | «Дизайн мамандығы бойынша практикалық білім алу.». | 1 модульдік оқыту технологиясы.
2.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.
|