ВЫСШИЙ КОЛЛЕДЖ ИМЕНИ КУМАША НУРГАЛИЕВА

Сервистік кафедра

СЕРВИСТІК КАФЕДРА

 Сервистік кафедраның 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

ПРОТОКОЛ №4 от 03.11.2022 года. заседания сервисной кафедры

1.      Кафедраның оқу жылына арналған негізгі міндеттері

Тақырыбы: «Бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету тәсілі ретінде арнайы пәндерді оқытудағы модульдік — құзыреттілік тәсіл».

Мақсаты:— Білім беру сапасын арттыру және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

— Модульдік бағдарламаларды әзірлеу.

— Оқу-жоспарлау құжаттамасын әзірлеу және бекіту.

— Оқу және өндірістік тәжірибелерді ұйымдастыру және басқару.

— Студенттердің үлгерімі мен сабаққа қатысу нәтижелері.

— Үлгермеген студенттермен жұмыс.

— Пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру.

— Күндізгі және сырттай бөлімдерде қысқы және жазғы сессияларға дайындық.

— Сабақтарды өткізудің нысандары мен әдістерін жетілдіру.

— Колледждің тест базасын толықтыру үшін тесттер құрастыру.

— СББР (ЦОР) әзірлеу және толықтыру.

 

Тапсырмалар:

  1. Кафедраның құжаттамасын дайындау.
  2. Кафедраның кадрлық әлеуетін дамыту.
  3. Кафедраның модульдік бағдарламалар бойынша жұмысын ұйымдастыру және құру
  4. Күндізгі және сырттай оқу нысандарын дайындаудың барлық бағыттары бойынша мамандықтар үшін пәннің жұмыс бағдарламаларын әзірлеу және жетілдіру.
  5. Пәнді оқу бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың мазмұнын, нысандары мен әдістерін жетілдіру, кафедра отырыстарында осы бағыттағы мәселелерді талқылау.
  6. Студенттерді даярлау сапасын бақылаудың жаңа нысандарын қолдану.
  7. Модульдік бағдарламаларды қолдануға негізделген білім беру технологияларын оқыту процесіне енгізуді жандандыру.
  8. Кафедра пәндері бойынша бағалау құралдарының қорын құру және жетілдіру жөніндегі жұмысты жалғастыру.
  9. Студенттермен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жетілдіру.
  10. Алаңдарында технологиялық және өндірістік практика өтетін әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылды жалғастыру.

12.Кафедраның материалдық-техникалық базасын жақсарту бойынша жұмысты жалғастыру.

Күтілетін нәтижелер:

  1. Модульдік бағдарламаларды әзірлеу. ҚР БҒМ № 130 бұйрығына өзгерістер енгізілген жағдайда түзету.
  2. Білім алушылардың білім сапасының өсуі.
  3. Білім алушылардың пәндерге танымдық қызығушылығын арттыру.
  4. Оқушыларда бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыру үшін оқу процесінде жағдай жасау.

 Кафедраның әдістемелік жұмысының бағыттары

р/с Оқытушының аты-жөні Проблемалық-әдістемелік тақырып Қолданылатын технологиялар
1 Медведева Е.А. «»Технологиялық пәндерді оқытудағы модульдік-кешенді тәсіл, оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолдана отырып, студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту». 1.проблемалық оқыту технологиясы

2.ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.

4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.

5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

6.модульдік оқыту технологиясы

 

2 Молодова К.О.

 

Практикалық оқытуда композиция заңдарын қолдану, практикалық жұмыста композицияның негізгі ұғымдарын қолдану 1.оқытудағы әмбебап дизайн технологиялары;

2.инновациялық технологиялар;

3.модульдік технологиялар;

4.проблемалық оқыту технологиялары;

5.топтық технологиялар.

3 Бытикова  Ж.Т. 0508000 «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығын практикалық оқытуда жұмысшы мамандығын алу 1.проблемалық оқыту технологиясы

2.ойын технологиясы. 3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.

4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.

5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

6.модульдік оқыту технологиясы

4 Нупина А.Е «Арнайы пән сабақтарында танымдық қызметті жандандыру» 1.проблемалық оқыту технологиясы.

2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

3. модульдік оқыту технологиясы.технология

5 Барков Ю. О. «Дизайн мамандығының пәндерін оқытудағы кешенді тәсіл». 1.проблемалық оқыту технологиясы

2.ойын технологиясы.

3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.

4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.

5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

6. модульдік оқыту технологиясы

 

6 Колесникова Е.Г. «Технологиялық пәндерді оқытудағы модульдік-кешенді тәсіл, оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолдана отырып, студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту».

 

 

 

1.проблемалық оқыту технологиясы

2.ойын технологиясы.

3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.

4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.

5.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

6. модульдік оқыту технологиясы

7 Райер М.А. «Іскерлік ойын болашақ мамандарды белсенді оқыту әдісі ретінде» 1.проблемалық оқыту технологиясы.

2. ойын технологиясы.

3.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.

4.сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.

5.ақпараттық-коммуникациялық оқыту

8

 

Носакова В. В

 

 

«Арнайы пәндерді оқытудағы іскерлік қарым-қатынас пен сөйлеу этикетінің өзектілігі» 1. Ақпараттық-дамыту технологиялары
9 Зикенова А.Н. Техник-технологтың кәсіби қызметіндегі ИКТ 1.проблемалық оқыту технологиясы.

2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

3.модульдік оқыту технологиясы.

10 Марксова Ж.М. «Сабақта білім алушылардың танымдық және шығармашылық қызметін басқару» 1. проблемалық оқыту технологиясы.

2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

3. модульдік оқыту технологиясы.

11 Шокарева Н.В. «Шаштараз өнері және сәндік косметика мамандығы бойынша практикалық білім алу.». 1 модульдік оқыту технологиясы.

2.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.

11 Мұқият А

 

Техник-технологтың кәсіби қызметіндегі ИКТ 1.проблемалық оқыту технологиясы.

2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

3. модульдік оқыту технологиясы

12 Талғатова А.Т. Техник-технологтың кәсіби қызметіндегі ИКТ

 

1.проблемалық оқыту технологиясы.

2.ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

3. модульдік оқыту технологиясы.

13 Шипиленко Д. В. «Дизайн мамандығы бойынша практикалық білім алу.». 1 модульдік оқыту технологиясы.

2.ұжымдық оқыту әдісіне негізделген технологиялар – жұпта, шағын топтарда оқыту.